fredag 1 januari 2010

Tanke!

Jag tycker att eftersom ni verkar vilja sticka mer, så får alla sticka så mycket den vill. Vad tycker ni?
Jag har massor att göra (Matildas mormors kofta, födelsedagspresent till Micke, planera innan skolan börjar o.s.v), så om ni ska behöva vänta på mig hela tiden så blir ni säkert frustrerade.
Vill ni att jag ska fortsätta planera steg för steg, så gör jag det gärna. Många synpunkter mottages tacksamt.
Nu ska jag sätta mig och sticka en bit. Tror jag fattar hur man ska göra efter varv 16. Återkommer om några varv.

3 kommentarer:

Barbro Heikinmatti sa...

För mig har det ingen betydelse hur snabbt eller långsamt vi stickar. Huvudsaken är att vi blir klara någon gång, helst i år :) Jag jobbar deltid, så jag har mycket tid för roliga saker.

Marie sa...

Ja, låt oss släppa loss sjalen :) Jag har också saker jag fortsätter med parallellt med vår KAL, men kommer att sticka några varv varje dag, hoppas jag iallafall.

Unknown sa...

Då släpper vi loss den!!!