torsdag 31 december 2009

Första delen gjord

Så då var mina 16 varv gjorda. Vill fortsätta, det var så kul.


Vad säger ni om att vi får fortsätta när alla har kommit lika långt och lagt upp en bild på bloggen? Då behöver vi inte vänta så länge tills vi får ta tag i stickorna igen. Eller vill ni att vi slaviskt ska följa ett visst schema?
Lämna gärna synpunkter.

Sen skulle det samtidigt vara bra om alla namnade sina inlägg med sitt namn så är det lättare att hitta det man söker. Jag menar när det blir många inlägg och bilder.

2 kommentarer:

Marie sa...

Uj här går det undan!! Jag tyckte nog också att 16 varv lät lite magert; för min del får du gärna fortsätta en bit till. Jag kommer nog ikapp er...Orkar varken fotografera garn eller börja just nu, antagligen inte förrän i morrn. Och det är SYND om er om ni ska behöva invänta mej!
Gott Nytt År, förresten :)

Barbro Heikinmatti sa...

Jadå, det passar bra för mig med en sådan tidtabell. Jag får ju binda fast mig för att inte greppa stickorna... å andra sidan har jag lite kvar att spinna, för det jag har spunnit kommer inte att räcka till. Och jag har många ufon liggande som kan lindra klådan.

GRATTIS till de små Marie! FOTO på din blogg kanske?? Valpfeber fick jag, pust. Önskar jag vore där och kunde hjälpa till.